ASMR MINECRAFT CAKE, EDIBLE SWORD (FAKE), CREEPER FACE, MINECRAFT MOST POPULAR ASMR FOOD 먹방 MUKBANG


– Wild. Hi guys. Hello, hello, hello, hello, hello, hello, hello. How are you all doing today? I hope you’re doing really,
really, really well. So, in today’s video we have “Minecraft” themed foods. Like we literally have “Minecraft” trees, we have all of the characters, we have a TNT, a sword,
which is a sugar cookie. We have cake pops, yeah
lots of yummy goodies. But, before we get into the video, I want you all to go to my Instagram, follow me, and the
first 20 people to DM me what you’re gonna be for
Halloween, I will respond to. All right guys, let’s just
get right into the video. Where do I even want to start? Might as well do something just easy. This little guy. All right, and he is a vanilla cake pop. He fell on the ground, so. Let’s do this guy then, too. So amazing, like actually so amazing. Next, let’s try this little tree. Okay, next, I really, really
wanna do this sword, holy crap. Oh my gosh, and we have this little piggy. The little piggy guy on here too. He he he. I’m gonna eat him first. Oh. Okay, now for this. I’m wondering how I should do this. Wow, look at that, crazy! All right, I am ready for it. One, two, a-three. Oh. Okay, now where’s my knife? I really want to cut into this TNT. Look at how cool this is. I like the wires at the top. Wow, wow, wow! Okay, I’m done. All right, here we go. Looks fire! All right. That was too fire. Now, our guy. He’s about to get eaten. Let’s get the rest of that. Great. One, two, three. He he he he. Okay, so, let’s cut it. Oh! Are you joking me? Wild, just wild. All right, time for this
little bad boy, oh my gosh. This is chocolate and vanilla. Oh my gosh. That was unbelievable. Like unbelievable! And let’s just do this little
patch of land or grass. Oh my gosh. The craziest thing. Actually so crazy. All right, well that is it for this video. Let me know if you guys enjoyed it, I really, really hope that you did. And I will see you guys
very, very, very soon. I love you so, so much. Good night.

100 thoughts on “ASMR MINECRAFT CAKE, EDIBLE SWORD (FAKE), CREEPER FACE, MINECRAFT MOST POPULAR ASMR FOOD 먹방 MUKBANG

  1. Last number of likes is you
    1- Hunnibee asmr
    2- Sas asmr
    3- zack choi
    4- hyunee
    5- jane asmr
    6- minee eats
    7- stephanie and her hubby
    8- u have to dance for 5 secs
    9- ne lets eat
    10- whatever u want

  2. Hello hello hello beautiful HunniBee. Where were you when I had to make a Minecraft cake for our twin boys 6 years ago? So creative! I love the diamond sword cookie and… well everything! Hope you are having a fantastic day.

  3. Imma demon angel for Halloween
    😈👼
    🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑
    🌑🌓🌗🌑🌓🌗🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑
    🌑🌓🌗🌑🌓🌗🌑🌑🌑🌕🌑🌑🌑
    🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌕🌑🌑🌑
    🌑🌓🌗🌑🌓🌗🌑🌑🌑🌕🌑🌑🌑
    🌑🌓🌗🌑🌓🌗🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑
    Edit: love ur vids

  4. hey honey bee im on my moms lab top can you stop firkin teasin us you keep putting foo d in our face that's not nice girllllllll ok you dount know if somebody waching your viedios has not one thing in their house and youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu are frkin teasen us sooo stop your viedeos arenprobly get kids wopd cause they ask fore evry thing you have but they cant cause your eating in ther faceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  5. Pink asmr copying Sas asmr
    “I’ve seen that’s before”
    Pink asmr copying hunnibee asmr”
    “NO IM UNSUBSCRIBING PINK”
    (I love your vids so much🥺🥺🥺)

  6. im sory but you need to friekin stop teasin us caause people probly have nothin to eat because they dount have money like you do I wach your viedous butttt you got to stop all this putting food in our face ok ok

  7. and if you beleav that your dom im yourBIGETS BIGETS BIGESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT FAN EERRRRRRRRRRRRRRRR GIRL KNOW MAKE NEW ONES LIKE GACHA ONES BYEEEEEEEEEEEEE GIRLLLLLLLLLLLLLLL

  8. Try SAS-ASMR I’ma sorry but She is wayyyy better.! Not hating on her i primer. ITS just the intro is 5min, but SAS asmr is going rigth on. I’m sorry if you Take this like a hate comment.

  9. Every one is like :omg this is so satisfying thing. But no one thinks:How douse it tase like . The people that thought that click her

    I
    I
    I
    V

  10. On my older sister's ninth birthday she had a Minecraft themed party, so there was a cake that looked like a grass block and it was so awesome

  11. Well….. nice content but I watch you at night and u make me hungry 😋 I still subscribed tho …………………… I totally don’t know what to say but ya

  12. Me: CrEePeR?
    Creeper: Aww man!
    Me: DiE
    Hunni: eats creeper
    Me: YaY
    Creeper: am I a joke to you?
    HeLlO dArKnEsS mY oLd FrIeNd..

  13. Hunni pls try my idea you should do a like a night mare before Christmas theme
    : a edible like the ghost dog
    : jack and sally cake
    : sally cake pop and jack cake pop
    : the bogeyman cake
    :and the dog sandwich cookie
    That’s all like if you want it to
    👇🏽

  14. i don't have instagram so im just gonna tell you.For halloween i'm gonna be a skelaton or something thats not to scary

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *